Sunday, February 21, 2010

生日快乐Dearr

首先 抱歉dearr
这篇 来得有点迟
这里 生日快乐!
那天晚上 希望你是开心的
我吃得都很饱 哈哈
也愿你许的愿望都实现!

Dearr,还记得我们怎么变成Dearr吗?hehe
就是节令鼓,对吧?
在班上的时候,我们那时完全不认识
好像也没交谈
但是 就是很奇妙 我跟你 成了朋友 现在 是Dearr
感谢上帝让我认识你
还没亲自帮你庆祝生日 有点不甘心
明年 让我帮你庆祝 好吗?

最近的你 我想 你很忙碌 很疲倦吧?
过不久 你要飞去古晋打球了 我会很想你 不要忘了我xD
最近的你 变得沉默 我很不习惯
害怕我们的距离变远 所以有事 一定要说!
要不然 你都不把我当朋友 亏我在你家过了好几次的夜
想想 你我俩都在彼此家都有过夜的经验
我很珍惜 说话 谈天 到很迟 因为有你


谢谢你 一直是我的朋友
希望永远都是!

在此祝你 生日快乐 Dearr
迟了2天的Post.只献给你=)

2 comments:

Anonymous said...

Dearr*~I cry liao ar~TT
you say u wan to help me celebrate my birthday.hear liao so gan dong.ON!!^^
Recently, i oso duno y am i less talk.mayb im too worry of my study n oso my time. and tats y i could be hu lue dearr*.im sorry~ i tot i will hv no fren till the end if i continue like tat.dearr, thank you very much for everything.for me, you r owes my best best dear in my heart.^^forever wont change. hug~

kar3n said...

Dearr..1 hugg!!=) jiayou oh dearr..i kno u r many thg nid b done.. it's a challenge for u! u can do it. i support u oh dearr!=D love uu..haha