Saturday, March 6, 2010

说不出的心情

一句不经意说出口的话
原来可以很伤
原来朋友是这么当的
我所以为改变了
但原来我还在原点

当初的我
还是现在的我
我不想这么悲哀
感觉需要人家同情
我不需要

Friend..I thought its changed me.. But, I found..That's not..
Still hurts me....
But..i will stay happy=)
Everyone!
jiayou in exam!
im going to fail some subjects le i guess@@

No comments: